Algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u mijn Algemene Voorwaarden Webwinkel nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de veiligheid van uw aankoop te waarborgen. Ook ik als webwinkelier stelt u graag op de hoogte van onze voorwaarden. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, is er een overeenkomst tussen mij en u als klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met mijn Algemene Voorwaarden, verzoek ik u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van mijn werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen heeft over mijn voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen.
Artikel 1 - Webshop
1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op mijn website kunt u mijn KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook mijn contactgegevens. 1.2. mijn webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie. 1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen. 1.4. Sinds 5 juni 2012 zijn alle webshops verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. U leest hier meer over in onze Cookie Policy. 1.5. ik ben verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie. 1.6. De webshop heeft een beroepsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant. 1.7. ik streef ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, sta ik u u graag te woord.
Artikel 2 - Bedenktijd en Retourneren
2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren, zonder dat u het product zelf hoeft te betalen. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. omdat u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort. 2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking.
2.3. Er zijn een aantal producten die niet geretourneerd kunnen worden.
Producten die niet geretourneerd kunnen worden zijn de gepersonaliseerd & handgemaakte artikelen, de reden hiervan is dat het artikel specifiek voor u op maat en naar wens gemaakt is en dus niet aan iemand anders verkocht kan worden.
Bent u ergens niet helemaal tevreden over, dan probeer ik dat zo goed mogelijk met u op te lossen.
Ook kunnen de verzorging artikelen zoals shampoos e.d. Niet geretourneerd worden als de verzegeling is verbroken, dan kan ik helaas geen geld restitueren, of de aankoop ongedaan maken.
De synthetische dreads en vlechten die op aanvraag gemaakt zijn, vallen niet onder de retourvoorwaarden, aangezien deze op maat en naar wens zijn gemaakt, en daardoor niet opnieuw verkocht kunnen worden.
Hier vallen alle handgemaakte producten onder. Vaak is deze levertijd 14 dagen.
Al mijn handgemaakte artikelen zoals vlechten, dreads, sommige (haar)sieraden/accessoires maak ik met zorg en aandacht op maat, in jouw kleuren en lengte. Heb je je achteraf bedacht of vind je ze niet mooi ? Dan probeert Mibiza Twist dit zo goed mogelijk op te lossen. Geld wordt bij op maat gemaakte producten niet teruggegeven . Mede om de kosten en tijd te waarborgen die in jouw opdracht zijn gestoken.
Daardoor vallen deze op maat gemaakte producten niet onder het retour recht. Mocht er toch iets niet helemaal in orde zijn, bespreek het met mij en dan komen we daar samen zeker aan uit!
Artikel 3 - De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft
Artikel 3 - De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft betaald via iDEAL. Nadat de bedenktermijn van
14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product. 3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau. 3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e- mail van uw aankoop. Daarin staat het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt. 3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen 30 dagen aan u te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk of per mail op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijgt u van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Dit kan nooit meer zijn dan 50 procent van het totale aankoopbedrag. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Uiteraard kunt u van tevoren aangeven dat u dat niet wilt. 3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De
kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat.
Artikel 4 - De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn exclusief BTW, Mibiza Twist is een kleine onderneming en valt daarom onder de KOR regeling (BTW vrij). De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen. 4.2. Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven, bent u verplicht ons een juist rekeningnummer door te geven. Misbruik of fraude wordt bestraft en gemeld bij de instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie. 4.3. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop.
U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld. 4.4.
Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.
Artikel 5 - Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie via de email aan mij gemeld te worden. Ik sta u graag te woord. Ik zal dan met de desbetreffende bezorger contact
opnemen betreffende de levering van het product. 5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan mij gemeld te worden. Deze kunnen niet door mij persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Ik zal voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zal ik het probleem zelf voor u oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door mij worden afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk.
Ik wil u te allen tijde van een uitstekende service voorzien. 5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is een korte garantie van toepassing.
Op alle producten in mijn webshop kan ik slechts een beperkte garantie bieden. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 24 uur na levering hier melding van te doen bij mij 5.5. Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij het volledige aankoopbedrag aan u vergoeden. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of bewuste beschadiging. Tevens verzoeken ik u vriendelijk contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.
Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hoop ik u van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.