Informatie garantie & retour

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mibizatwist.nl
Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten wanneer het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitzonderingen retourneren

a. Bij producten zoals,  haarverzorging en haarstylingsproducten.  Wanneer deze geopend/gebruikt is, zijn bij deze producten niet retourneer baar.

b. producten m.b.t. hygiëne.

c. synthetische of echt haar zoals: dread sets, losse handgemaakte dreadlocks en vlechten die speciaal op maat en naar wens worden gemaakt.

d. handgemaakte (haar)sieraden/accessoires op verzoek. 
  
Op artikelen die niet standaard op voorraad zijn zoals handgemaakte artikelen kan ik helaas geen aankoopbedrag retourneren.  
In mijn webshop zijn dit handgemaakte dreadlocks, vlechten en bepaalde (haar)sieraden en accessoires die ik speciaal voor jou maak. Daarbij kijk ik naar je haarkleur en/of lengte en bespreek ik uitgebreid wat je wensen zijn.
Deze bestellingen hebben ook een levertijd, vaak van 14 werkdagen.

Al mijn maatwerk wordt om welke reden dan ook : Niet vergoed. Wel kijk ik natuurlijk naar een anders alternatief, afhankelijk van de reden. Ik zal altijd proberen om er samen zo goed mogelijk aan uit te komen.

Garantie

Ik geef om mijn producten en doe altijd mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het wel eens voor komen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@mibizatwist.nl